Sunday, June 5, 2011

Seremban Parade

hello semua :) 
apa khabar? 
sehadd ?
ari nie aku pegi seremban parade dgn membe2.
anjuran akak2 USIM.
main bowling..
best lorh.
dah la lama xmain bowling..
kitaorg pegi sana naik KTM.
1st time naik KTM.
seronok jgk la.
it takes 15min from nilai to seremban.
cewahh..speaking la pulak..
seronok sgt..
roommate aku 3 org pegi.
total yg join program tu 30 org je.
berbagai jenis course.
as usual,sc tech mengungguli tempat pertama.
semua pakat pose sakan la td.
tak terkecuali jgk dgn aku.
ngeee (:
ijah,leya,aku

with maryam


leya,ijah,afaf(roommate aku)

sesi pkenalan diri selepas main bowling.

briefing session :)

next week ada minggu suai kenal.
esk nak start kuliah da. 
tp jadual belajar xdpt lg.
xcited gak nk rasa cm mana stdy kt U.
just wait and see je la..
anyway BATCH 5sckaa,
jgn risau deh..
aku tetap mengigati korg smpai bila2 :)


~YA ALLAH,permudahkanlah segala urusanku di sini.AMIN ~

1 comment: