Friday, June 24, 2011

part in Chemistry tutor ::

salam semua..
apa habaq?
im just wanna tell you about my memory in campus life.
each day will be the best moment that i would never forget.
my new friends..funny sgt2.
fun la dgn dorg. td dalam bus,otw balik kknc..kitaorg siap bole main teka teki lg dlm bus.
each day,ada je idea nk cheerkan life.
td time tutor kimia,madam ruby suruh balancedkan equation taw.
so,semua pakat2 p la tulis answer.
ada satu part nie,athira suruh aku betulkan equation sapa tah..
kebetulan syamsina pergi depan nk tls equation dia..
so,aku pun cakap la : "syam2,tlg betolkan equation tue"
tetibe hisyammudin yg kebetulan nk tulis equation dia kalih. 
adoi,silap org kot..
aku pun betulkan ayat aku balik..
: " jap,aku pgl syamsina.sorry ek syam.aku xsengaja"
satu kelas kot ketawa.
macam malu jgk la an.
lepas tue,satu kelas pakat dok sebut2 syam2.
haha. serius fun giler time kimia td..
*stkt nie jela yg aku nk story*
byk lg sbnrnya,tp aku malas type. 
maaf ye dear :)
sayonara....

No comments:

Post a Comment