Saturday, August 20, 2011

1st and last time at TAR road..

Assalammualaikum ..
kepenatan melanda diriku hari ini..
mmg adventure giler...
shopping di tempat yg crowded sgt pd bulan puasa .
mmg tbongkang awal jgk hari ini.
ari ni my 1st and last day aku jejak kaki aku dkt jalan TAR.
KL mmg sesak..
sesak dgn sgala2nya..
sometimes,im wonder how u all live in that kind of life?
aku bsyukur sgt sbb duduk penang dgn nilai..
tmpt yg agak jauh dari kesesakan.
yg kelakarnya..pergi 8 org..tp yg balik awal 3 org je..
dah la 1st time ..clueless,mula2 nk sesat jgk la..
tp cuba meramahkan diri dgn btnya kpd org rmai..
akhirnya bjaya jgk kitaorg mjejakkan kaki di masjid india..
mmg exited pd mulanya..tp bila tgk crowded tros xde mood nk shopping..
kitaorg try la msuk sogo..
igtkn xrmai..rupa2nya lg rmai smpai ada pakcik polis dlm sogo.
last22,xtahan punya pasal..kitaorg bpisah.
ulya,fatin,ummi,amal,yan teruskan misi diorg di masjid india..
manakala..aku,athira,liana..balik ..
kitaorg smpai awl b4 pkl 5..sempat lagi la pergi mydin segala bagai kt KTM nilai tu..
tpt pukul 6,pakcik bus dtg..
yg sedihnya,kitaorg 3 org je penumpang bus tu..pakcik pun bwa la kitaorg pusing2 BBN..
smbil tu ada la jgk sedikit tazkirah petang daripada PAKCIK SYEIKH MEOR tu.
best la pakcik tu..hope,pakcik xlupakan kitaorg la eh..
smpai kt KKNC je,kitaorg dpt card name pakcik bus tu..
memang terbaikkla pakcik..









maaf gmbr aku kabur2 :)

No comments:

Post a Comment