Tuesday, February 8, 2011

Post 19

BOWLING + SHOPPING

hey my buddy,
actually,i should post this 2 days ago.
but,lately im too busy now.
6/2/2011
aku plan dgn cousin aku nk turun g bowling.
plan pnya plan,
jd pegi pcfc.
lgpn my sis da nk balik ari tu.
around 3pm kitaorg smpai dkt pcfc.
lama gila xdtg pcfc.
n lama jgk xmain bowling.
rindu gila r.
nsb baik xda tournement.
kalau ada,merana la jgk.
haha.
aku trun dgn my sis,my bro,my cousin,qibah n duta milo.
mst korg nk tawu sapa duta milo tu kan.
time kt bowling,byk jgk la gmbr aku amik.
biasa la.
nk jd photographer bertauliah,xdapat.
so,jd je la photographer ta btauliah.

 cheq-cheq dgn gayanya..

 ni la duta milo tu.
haha : )
nama dia akmal.

 my sis tgh suruh adik aku try main bowling .

 tersenyum .

 no caption for this picx

kakak .

 ni cousin aku yg agak crazy tu.
dok bt muka cute2 apa tah.

 dgn sis.
kat blkg tu duta milo kita.
time ni bru pas abes bowling.
nk g shopping2 jp.

 black tu cousin aku pnya spec.
mine pnya warna purple.
haha.
lps nie bole tayang dkt along.
mst dia jeles gila.

 akhirnya,dpt jgk aku beli handbag nie.

 nie handbag sis aku.

 at KFC

 sembang2 .

adek.

my sis dgn naqibah .

 sesi refleksologi.

peace (",)

No comments:

Post a Comment